Schade aan je reisbagage of een onderbreking van je geplande reis is vervelend. Om je in geval van schade maximaal te kunnen ondersteunen hebben we het aanvraagproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Als je de schade via het online schadeformulier indient, ontvang je automatisch een bevestiging en nemen we de claim zo snel mogelijk in behandeling. Wanneer je geen aanvullende documenten hebt meegestuurd, kan het zijn dat wij de originele documenten later nog bij je opvragen.
Je kunt een schade op twee manieren bij Allianz Global Assistance indienen:
• Online schadeformulier, snel en eenvoudig. Wij adviseren je een schade altijd via het online schadeformulier te melden zodat deze zo snel mogelijk wordt afgewikkeld.
• Schriftelijk, door uitprinten en invullen van een schade aangifteformulier.
Heb je een vraag over een schade?
Neem dan contact op met de afdeling claims. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer.
E-mail: schade@allianz-assistance.nl
Voor fietsclaims geldt het volgende emailadres: fietsclaims.nl@allianz.com
Telefoonnummer: 020 – 561 8730 (rechtstreeks bereikbaar op werkdagen: 8:00 uur – 18.00 uur & zaterdag: 9:00 uur – 17.00 uur)