Reis-, annulering-, expat- en of recreatie verzekeringen nu 10 tot 25% korting!
Een Reisverzekering : Bereken direct je premie ;
Selecteer het soort verzekering
Kies de gewenste verzekering
Vul de gegevens in en zie direct jou premie
Als u op reis gaat heeft u in vrijwel alle gevallen een reisverzekering nodig. Ook de consumentenbond zal u dit advies geven. De belangrijkste reden om een goede reisverzekering af te sluiten, is de geboden hulp in noodsituaties. Denkt u hierbij aan een ongepland vervroegde terugreis of juist een langer dan gepland verblijf inclusief extra reiskosten als gevolg van een ongeval, ziekte of overlijden. Dit soort gebeurtenissen kosten doorgaans veel geld en tijd, terwijl geen enkele andere verzekering dit dekt. De zoektocht naar een goede reisverzekering begint het uzelf afvragen welke zaken eigenlijk verzekerd moeten zijn. Vrijwel alle reisverzekeraars bieden verzekeringen waarop allerlei dekkingen kunnen worden bijgesloten, maar lang niet alles is ook echt nodig.
Een annuleringsverzekering vergoedt de kosten die u door de reisorganisatie, verhuurder of luchtvaartmaatschappij in rekening krijgt gebracht wanneer u genoodzaakt bent om uw reis te annuleren. De hoogte van de kosten variëren per organisatie en zijn bijna altijd afhankelijk van hoe veel dagen u voor het geplande vertrek de reis annuleert. Deze kosten kunnen oplopen tot 100% van de reissom. In tegenstelling tot de onvoorziene kosten op een reisverzekering weet u dus tot welke bedrag de kosten van annulering zijn gemaximeerd. U kunt dus zelf bepalen of u dit risico zelf kunt dragen of dat u zich hier voor wilt verzekeren.
Een kortlopende reisverzekering is een tijdelijke verzekering met een vaste ingangsdatum en einddatum. U verzekert hiermee een reis, vanaf het vertrek van huis tot aan terugkomst. Een kortlopende reisverzekering moet u iedere keer dat u op reis gaat opnieuw afsluiten. Met een doorlopende reisverzekering bent u verzekerd voor iedere vakantie. U bent continu verzekerd, ook tijdens een weekendje weg of een onverwacht tripje.
Of een kortlopende of doorlopende reisverzekering voor u voordeliger is, hangt af van een aantal factoren:
MoneyView 5-sterren rating 2018
Allianz Global Assistance heeft voor de “Doorlopende Reisverzekering Premium” van MoneyView een 5-sterren rating gekregen op het gebied van voorwaarden. Elk jaar wordt de ‘MoneyViewProductRating’ toegekend door MoneyView. Dit jaar is onder andere aandacht besteed de hoogte van de dekkingen en redenen om te kunnen annuleren.
Allianz Global Assistance heeft voor de “Doorlopende Reisverzekering Premium” van MoneyView een 5-sterren rating gekregen op het gebied van voorwaarden. Elk jaar wordt de ‘MoneyViewProductRating’ toegekend door MoneyView. Dit jaar is onder andere aandacht besteed de hoogte van de dekkingen en redenen om te kunnen annuleren.
Beste Reisverzekeraar 2013
Met een gemiddeld cijfer van 7,8 is reisverzekeraar en hulpverlener Allianz Global Assistance op 14 januari 2014, opnieuw verkozen tot winnaar van de Veer voor Beste Reisverzekeraar van Nederland. De Verenverkiezing is een initiatief van reisvakblad TravMagazine. Bekendmaking van de winnaar vindt jaarlijks plaats op de Vakantiebeurs in Utrecht.
Allianz Global Assistance heeft voor de “Doorlopende Reisverzekering Premium” van MoneyView een 5-sterren rating gekregen op het gebied van voorwaarden. Elk jaar wordt de ‘MoneyViewProductRating’ toegekend door MoneyView. Dit jaar is onder andere aandacht besteed de hoogte van de dekkingen en redenen om te kunnen annuleren.
‘Beste koop’ consumentenbond 2012
De reisverzekering van Allianz Global Assistance is door de consumentenbond uitgeroepen tot beste koop 2012! Deze prestigieuze prijs wordt elk jaar uitgereikt. In de Consumentengids van februari 2012 reisverzekeringen met elkaar vergeleken door de Consumentenbond. Dit ‘Beste koop’ predicaat biedt consumenten de garantie dat zij een verstandige keuze maken.
Allianz Global Assistance heeft op 10 januari 2012 een Reisrevue Veer in ontvangst genomen voor ‘Reisverzekeraar 2011’. Elk jaar worden Veren uitgereikt door Reisrevue gedurende de Vakantiebeurs in Utrecht. Met een rapportcijfer van 7,91 eindigde Alianz Global Assistance – aanbieder van o.a. reisverzekeringen – boven De Europeesche (7,75), Unigarant (7,65) en Europ Assistance (7,14).
De HelpMe app van Alianz Global Assistance is op 22 september 2011 beloond met een Gouden Schild 2011 in de categorie ‘E-Business’. “Slimme, in de tijd passende, praktische toepassing welke getypeerd wordt door helderheid, makkelijk toepasbaar en begrijpelijk voor de klant. Het biedt (groei)potentieel voor zowel verzekeraars als voor consumenten”, aldus de jury.
Financieel gezond! Graydon.nl
Allianz Global Assistance heeft een award gekregen van Graydon in juli 2011. Dit wil zeggen dat we een financieel gezond bedrijf zijn en dat relaties verantwoord zaken met ons kunnen doen. Graydon feliciteert Alianz Global Assistance met het behalen van dit resultaat.
Je wordt goed geholpen: altijd en overal
Allianz Global Assistance heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). Het keurmerk is de bevestiging dat een onafhankelijke organisatie vindt dat wij een klantgericht kwaliteitsbeleid hebben. En dat geeft je de zekerheid dat wij onze beloftes nakomen. Waar je ook bent.
Stapje verder voor jou
Onze producten en diensten sluiten zoveel mogelijk aan bij je wensen. En we proberen altijd nog een stapje verder te gaan, zodat je bij ons meer dan goed geholpen wordt. We staan voor je klaar
Stichting Toetsing Verzekeraars
Het KKV is een kwaliteitskeurmerk dat wordt uitgegeven door de Stichting toetsing verzekeraars. Deze stichting formuleert, controleert en bewaakt de kwaliteitscriteria voor het keurmerk. Meer over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren zie je in onderstaand filmpje of vind je op de website: www.keurmerkverzekeraars.nl.
Allianz Global Assistance
Allianz Global Assistance is internationaal marktleider in reisverzekeringen en hulpverlening en telt meer dan 19.000 medewerkers, die samen 70 talen spreken. We zijn aanwezig met eigen vestigingen op vijf continenten, in 36 landen. Dus ook als je in het buitenland bent, word je altijd in je eigen taal te woord gestaan. Samen met ruim 400.000 dienstverleners én een netwerk van betrouwbare lokale agenten in landen waar we geen eigen vestiging hebben, staan we dag en nacht voor je klaar.
Elke twee seconde nemen we ergens ter wereld een hulpaanvraag in behandeling en we helpen ieder uur ruim 5.000 mensen. In 2017 ontvingen we 86 miljoen telefoontjes. Ook handelden we 54 miljoen dossiers af. En we hebben in totaal 34 miljoen smsjes verstuurd en ontvangen.
Nederland
De Nederlandse vestiging van Allianz Global Assistance bevindt zich in Amsterdam. Van daaruit werken ruim 300 enthousiaste medewerkers. In Nederland verzorgen wij de medische hulpverlening voor meer dan 1,5 miljoen Nederlanders en de Pechhulp- en ongevalshulp voor ruim 2,5 miljoen auto’s. Bovendien bieden we vanaf medio 2014 een eigen fietsverzekering aan.
Excellent
Wij bieden onze klanten een innovatieve, flexibele en kwalitatief hoogwaardige oplossing. Wij streven ernaar op de beste te zijn en wij zoeken voortdurend naar manieren op te kunnen verbeteren.
Connected
Al onze medewerkers werken samen en staan met elkaar in contact. Hierdoor kunnen wij onze klanten altijd en overal op de beste manier helpen.
Caring
Wij houden rekening met ieder zijn belang. Hierdoor slagen wij erin om een langdurige, vertrouwde relatie op te bouwen met onze klanten.
Klant centraal
De kwaliteit die je van ons gewend bent en van ons mag verwachten, moet zo blijven. Of verbeteren als dat nodig is. Daarvoor maken we graag gebruik van je feedback. We voeren als Allianz Global Assistance een actief kwaliteitsbeleid, waarbij onze medewerkers jou als klant centraal zetten en meedenken vanuit je behoefte. Deze klantfocus en benadering vanuit je verwachting zorgen ervoor dat we je op een kwalitatief hoogwaardige manier kunnen helpen.
Ons motto is niet voor niets: ’How can we help’, gericht op onze kernwaarden. Het contact met onze klant is belangrijk en krijgt onze volledige aandacht. Bij het afsluiten van een verzekering, wanneer je contact hebt met onze alarmcentrale, als jij een schadeclaim hebt ingediend maar ook bij de behandeling van een klacht of bij een algemene vraag. Jij kunt altijd bij ons terecht!
Business Traveller Insurance
Global Family Insurance
Global student Insurance
Schengen Zone Travel Insurance
Aflopende Fiets Verzekeringen
Caravan Verzekeringen
Doorlopende Fiets Verzekeringen
Kampeerauto Verzekeringen
Plezier Vaartuig Verzekeringen
Quad & Trike Verzekeringen
Auto Verzekeringen
Bestelauto Verzekeringen
Bromfiets Verzekeringen
Motor Verzekeringen
Zoek op deze site?